نکته کلیدی همینه که آقای گلبافان اشاره کردند
مشتری باید با نرم افزار راحت باشه و کارش رو راحت با نرم افزار انجام بده و نرم افزار نره روی اعصابش، چون هدف استفاده از نرم افزار راحت تر شدن کارهاست نه پیچیده تر شدن اونها
در مورد ویندوز ایکس پی هم که آقای گلبافان فرمودند ، ببینید ویندوز 8 از نظر مایکروسافت یه طرح نو و به روز بود ، ولی آیا کاربرها باهاش راحت بودن و از اون رضایت داشتن؟؟؟
توی ویندوز 8 آدم سردرگم میشه می خواد کار کنه ، یک فایل پی دی اف باز می کنی، نمیدونی چطوری اون رو ببندی و خارج بشی
رابط کاربری مترو ( ویندوز 8 ) یک از افتضاح های مایکروسافت بوده ( خود مایکروسافت هم قبول کرده)
همین نارضایتی کاربران باعث شد که مایکروسافت خیلی سریع تغییرات اساسی توی رابط کاربری ویندوز بده و ویندوز 8 رو خیلی سریع جمع کنه و دوباره همون منوی استارت قبلی که توی ویندوز های قبلی بود رو مجددا با تغییراتی توی ویندوز 10 قرار بده.
مایکروسافت نیومد بگه که من مایکروسافتم و آخر علم کامپیوتر هستم و این کاربرها هستند که اشتباه میکنن بلکه اومد تجربه و نیاز کاربرها رو درنظر گرفت و اونها رو اعمال کرد. چون در نهایت این کاربرها هستند که باید از نرم افزار استفاده کنن و ساعتها با اون کار کنن