-
جمعه 22 شهریور 1398, 22:53 عصر
#1
کاربر جدید
نقل قول: برنامه نویسی گرافیک در C و ++C
سلام، مدتی هست که میخوام یک نرم افزار سه بعدی رو تولید کنم. میدانم که تهیه یک نرم افزار سه بعدی سریع با Opengl امکانپذیره. اما کسی هست که بدونه تفاوت سرعت در win32 که بهتره، چقدر از MFC بهتره. اگر نرم افزار یک نرم افزار سنگین بشه این تفاوت میتونه کمتر بشه؟ نمونه های VCL و کتابخانه ی غیر استاندارد، همون سرعت رو ادامه میدن؟ و کار آیا در آنها از Win32 راحتتره؟ با تشکر
برچسب های این تاپیک
قوانین ایجاد تاپیک در تالار
- شما نمی توانید تاپیک جدید ایجاد کنید
- شما نمی توانید به تاپیک ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید ضمیمه ارسال کنید
- شما نمی توانید پاسخ هایتان را ویرایش کنید
-
قوانین سایت